Monday, December 21, 2009

Norizan

kat facebook asal maen tekan
add orang sembarangan
sampai lah satu hari tu kan
aku tegur dia kerana bosan

walau approve suda jd kawan
dia hanya dok diam sampai sakarang 
aku ingat dia sombong atau segan
rupanya dia best bila ajak bersembang

erm, mengisahkan seorang teman
ingtkan dia lebih tua dlm sangkaanku
tau2 je lah, perempuan sensitif bla dituakan
sedangkan umor dia sebaya dengan aku

petang ni saje dok men kata2
sementara dia masih ada
baik aku wat crita tentang dia
selagi otak ku masih ada idea

biarlah cerita aku ringkaskan
dia tu kawan kepada kawan
wajahnya nampak menawan
matang dalam menentukan keputusan

muka dia sebijik cam cikgu aku
dia suka wat cerita hantu
time aku sekolah rendah dulu
maaf kak izan, kaulah orang itu . . . 


hehe ~
peace ^^

No comments: