Saturday, August 20, 2011

Cahaya tetap ada walau habis terangnya

Baiklah, daripada bingung mahu mulakan dari mana kehidupan aku, lebih baik aku mulakan hidup yang baru yang selama ini telah pun aku teruskan sehinggalah singgah semula kedukaan yang sebenarnya tak perlu aku risaukan banyak sangat. Dan dari saat inilah, akan bermulanya kesenyumanan aku yang baru :)

Walau habis terang, tetap jua masih ada cahaya yang pasti akan menerangi setiap kegelapan yang pernah dilalui dahulu.


Terima kasih sangat-sangat buat adik ku yang cumil, Julyana alias Jr. Sesungguhnya abang terharu sangat bila dapat kejutan ini. Abang pun tak pandai buat kejutan yang boleh buat gugur jantung macam ini tau. Hehe

Dan terima kasih juga kepada kawan-kawan sekolah Lana, sebab berjaya jadi model-model yang cute dalam video ini.

Terima kasih atas ucapan kome semua. Nanti ada masa, kasi belanja kamu semua. Love uoal :)



Si pengangkap ini lah yang wat surprise. hihi :E

No comments: